Saturday, February 21, 2015

KERETA SEWA

Kembali lagi gua dalam alam maya ini. nampk macam timbul sekejap, alih alih gua muncul kembali. Tah kenapa gua muncul, dan tah kenapa aku menghilang. Alih alih KERETA SEWA ?

Dulu gua inginiur, 

Kini ?

Gua masih mencari identiti sendiri. Masih mencari cari, adakah ini jalan yang bakal gua hadap? adakah ini jalan yang gua inginkan selama ini? alih alih KERETA SEWA ?

Kenapa cerita pasal KERETA SEWA dalam post tiba tiba ini?

Mungkin inikah identiti yang bakal aku adakan dalam diri ini. KERETA SEWA?

Tak mahu panjang lebar. Nah link KERETA SEWA 

Dah tak mahu jadi inginiur dah ke gua ni? Entah lah, mungkin jurusan dulu pernah gua ambil bakal beralih pada usahawan? Tapiiii, gua tak rasa nyesal sikit pun pasal peralihan identiti. Ramai juga yang bertanya kenapa? dan jawapan yang gua beri mereka sikit pun tak terkejut. Alih alih, rugi dan rugi. Mungkin juga alasan dan jawapan pada persoalan itu sendiri tak masuk akal, tak boleh diterima pakai apa tah lagi kerugian 5 tahun zaman belajar dahulu.

Satu je nak kongsi

Rezeki tu ada di mana mana, usaha dan tawakal baru datang rezeki tu.

Kembali pada inginiur? nanti gua fikir fikir kan eh. Asal kan, klik benda alah ni KERETA SEWA


1 comment:

Ольга Петрова said...

Рекомендую: эскорт xxx5

Милая, ухоженная, очаровашка. Доставлю неземное наслаждение!!! Лучший секс в вашей жизни! Cамая трудная для понимания вещь на свете — это подоходный налог