Monday, December 15, 2014

KEMBALI

Tanggal hari ini gua buka balik blog gua, tanggal 2013 last post gua. Tak sangka wujud lagi blog ini, hasil cetusan idea dari tah siapa siapa. Tak apa, hari ini pembukaan blog gua yang baharu, identiti gua pun makin berubah, bukan macam dahulu. Dulu gua emosi, dulu gua kebudak budakan, dulu gua tak ada arah tuju, dulu gua lemah, tapi kini gua yang baharu. Baharu yang serba baharu.

Kah ! Kah ! Kah !

Masih kekalkan alamat blog yang sama, sebab nya ia nostalgia, semacam banyak sebab, blog ini lah tempat gua ketemukan dengan awek gua. Sini lah tempat gua sampaikan perasaan dan emosi gua terhadap dia. Dia lah kekasih ku kini dan selamanya. Moga Tuhan tetapkan jodoh aku dan dia. Amin Ya Rab.

Ahh idea menulis gua makin kurang.

Selamat Bukak dan selamat menulis

Ikhlas dari hati, hati yang tertusuk dalam angan angan mencari sesuatu yang besar !

No comments: