Thursday, January 10, 2013

Aku

Selamat tahun baru buat penghuni blog ini.. Tak pasti kenapa, gua tidak update blog gua.. Ntah mengapa, mungkin kini gua dah ada life baru.. Tak perlu berblog.. Tak perlu rasa ingin menghadap blog.. Ntah mengapa.. Ahhh biarkan..

Gua sedang mencari identiti baru.. Atau mencari siapakah aku.. Kenapa perlu nya aku dalam coretan hidup ini.. Kenapa dan kenapa..

Rezeki orang jangan dipertikaikan.. Itu semua kehendak ilahi.. Apa yang gua ingin kata kan kini.. Selamat tahun baru.. Tak banyak perkara baru hendak gua sampaikan.. Paling penting gua cuma mahu tamatkan zaman belajar gua.. Ramai kata, itu zaman neraka.. Tapi bila difikirkn.. Rupa nya tidak.. Ia indah.. Indah seindah nya.. Cuma kita perlu warnakan.. Tak perlu rasa menyesal.. Cukup bertuah bila kita dilahirkan sebegini.. Semoga gua tamatkan apa yang gua dah mulakan dulu.. Ucap syukur dalam hati.. Alhamdulillah..

No comments: