Thursday, February 9, 2012

KFC POLITIK


Gua tak nak jadi rasis. tapi biler keadaan jadi macam nih, sumpah gua bakal jadi rasis. mereka yang provoke. mereka yang gigih mahu provokasi bebudak KFC. Akhirnya sedas tembakan mengena kat lelaki yang konon nya mangsa tumbukan. 

Tak berkenan gaya dan cara mereka menipu dan menipu. come on lah, tak akan benda yang macam nih pun korang masih nak menipu. saksi lihat, dan ramai saksi nampak apa yang berlaku. lagi tak tahan, bler mereka ajak sekali ahli politik jauh dari segambut semata mata mahu pertahankan apa yang dah mereka kata. gua gelak beb cara mereka sembang, penuh dengan gagap macam tak tahu nak tokok tambah fakta yang dah mereka libat kan dalam kes yang macam nih.

Terus terang gua kata, saksi dalam kejadian juga kawan gua sendiri cashier di kaunter KFC i-City tuh sendiri kata kat gua yang mereka nih provoke sehabis boleh macam mahu bebudak KFC tuh serang mereka. cerita dia macam cerita kartun di bawah. 


lebih kurang macam nih lah member gua cter. last last bebudak McD juga yang seronok LOL. gua benci biler kejadian rasis macam nih di politikkan oleh bebudak DAP. kenapa dan kenapa berlaku, tentu lah mahu meraih sokongan oleh orang orang cina bukan. Kah Kah Kah ini semua mainan politik, silap silap gua rasa ahli dun Segambut sendiri yang Rela mahu pertahan kan kes ini. aduhaai, wahai Melayu mari lah bersatu..

4 comments:

Fatin Aliyya said...

x paham betol ak dgn org yg nk menegakkan benang yg basah ni.dh salah provok org tp nk putar belit.hailahhhhhhh.....x tahu dek untung depa ni.

Fatin Aliyya said...

x paham betol ak dgn org yg nk menegakkan benang yg basah ni.dh salah provok org tp nk putar belit.hailahhhhhhh.....x tahu dek untung depa ni.

wanie mn said...

sriyes gua tak amek port pasal criter kfc yg org dok gembar gemburkan skrg ni pasal dah lama gua tak pekena makanan mcd, kfc, dll. ;p

peace!

shazika said...

ooo..mcm ni ke cter sbenarnya..baru aku faham.