Monday, January 2, 2012

2012

Salam Tahun Baru

Pehh tak banyak yang gua nak cakap. gua tahu, gua bila tengok 2011 dah macam benda dah gua buat, dah macam macam sejarah baru gua dah gua lihat. tapi bila lihat tragedi semalam, cerita mahasiswa buat kecoh ? gua garu kepala, gua pening. Apa lah yang mereka fikir kan dalam kepala otak mereka ? cuba jadi macam gua, toksah nak berpolitik sangat meh kejar ilmu, ilmu ilmu ini untuk di penuhi dalam dada, kelak ilmu  ilmu ini lah yang bakal mewarnai kehidupan anda anda semua. toksah gua cakap, toksah.

Selamat datang 2012, selamat tinggal 2011. Buku baru bakal di warnai, tapi jangan sesekali tinggal kan buku lama. Nanti buku buku lama ini jua rujukan anda untuk buku baru. heh ! gua mengarut. tapi gua masih mampu berdiri untuk 2012.

Keh Keh Keh ! gua gelak. gua gelak sebab gua rasa gua hebat di 2011 lalu. tak ingin cerita banyak. sebab 2011 tahun yang paling banyak benda gua belajar. kawan, musuh, cinta, rumah, harta benda, moto, kemalangan, kekasih baru. hah ! banyak tak perlu lah lagi gua catat semua. banyak dah gua belajar.

Permulaan 2012 ? tentu nya gua mula kan dengan mentelaah ilmu limu yang dah gua kaut selama satu sem ini untuk gua guna kan di FINAL nanti. Apa 6, 12, 15 tarikh tarikh ini tarikh yang gua nanti nanti kan. sebab gua dah tak tahan. Tak tahan nak lalui semua tarikh tarikh ini nanti. Cepat lahh DATANG.

Apa apa pun, doa kan lah gua ya ! ampun dan maaf gua hulurkan. semoga gua jawab exam tenang tenang. Amin...

No comments: