Sunday, July 3, 2011

Ahmad


Gua  ter layan lagu ini. unik bukan, tak pernah lagi gua dengar lagu, bila penyanyi wanita sedang menyanyikan lagu bertemakan nama lelaki. Ahmad nama yang klasik. serius gua tak pernah, kalau ada mari share sama gua. gua berani bet, tiada lagu bertemakan nama lelaki bukan, lagi lagi si gadis yang nyanyikan. Cuma yang ada pun, nama nama perempuan, contohnya Julia, Jesnita, Mary, oh Caroll.

Tapi kali nih Arrora Salwa macam dah pecah tradisi, tradisi kebiasaan, mungkin lepas nih banyak lagi komposer ikut cara dan style dari arrora sendiri. Terima kasih Arrora, engkau nampak sweet juga berbaju hitam macam tuh. apa apa pun, layan lagu ini bersama teman teman anda, pasti kelihatan sweet macam lagu Ahmad nih. 

p/s : nama gua ada muhammad, lebih kurang dekat bukan dengan nama Ahmad. adakah Arrora sedang dedicate lagu ini dekat gua. gua tahu arrora sengaja ? 

6 comments:

HazHand said...

Sedap gk lagu nh!!!

aini kadir said...

nmpk sweet ke nmpk seksi. hahhaa

k_Own said...

gua ahmad.. haha

k_Own said...

s s juga an. sweet and seksi.....

fatinazierah said...

weyh aku suka lagu ni !!unik kann..1st dengar mcm pelik..last2 tersuka plak..

k_Own said...

tengo : mmg itu yang gua cuba sampaikan. unik !