Sunday, June 26, 2011

Kerja GILA






seharian gua keluar, gua keluar rumah je gua berlepak, lepak sebab satu tujuan. biar gua dengan dia aje yang tahu apa tujuan gua. heh !

kali nih gua buat kerja gila, gua naik broga hills, sebab satu tujuan itu lah gua bua kerja gila. kerna satu tujuan.

gua macam biasa, hari hari kerja pergi, balik balik dengan satu tujuan. tak sempat mandi mahupun tidur gua naik broga hills, nasib baik lah gua berpakaian ala ala macam ingin pergi berjogging di siang hari. tapi tidak kena dengan gaya, gua naik broga hills hanya sepasang kasut crocs.

apa apa pun itu kerja gila gua dah buat, sebab badan gua dah mampu menahan pressure dari pelbagai gaya. high blood pressure hah ? luu tunggu gua nyah engkau dari badan gua sendiri.

2 comments:

yoi said...

love the part when the fog come. haha sumpah nice gila. rugi je sapa yg dah penah g broga tp xpenah tgk benda tu. :P

ROY said...

POYO!!!!!!!!!!!!!!