Monday, May 30, 2011

Syabas Salma


Suara lunak, merdu, marvelous, berbakat, ingin bangkit, itu lah sifat yang gua rasa benar benar belaka untuk Salma. buktinya, Salma dah berjaya memenangi mentor 5, ia pasti mimpi yang ngeri buat penyokong penyokong setia Ika dan Shiha. sebab nya Salma pernah terkeluar dari mentor, kemudian dia masuk mentor balik, sedang kan si Ika dan Shiha sentiasa konsisten dalam setiap persembahan mereka. mengapa bukan mereka yang menang ? gua rasa itu bukan alasan untuk mereka berdua menang malam ini, sebab nya konsert akhirlah penentuan segalanya pada yang ingin bergelar juara. maaf pada peminat Ika dan Shiha.

bak kata peminat salma, "walaupun Salma pendek dari Erra, tapi bakat dia tinggi macam Gunung Kinabalu", sinonim dengan apa yang di maksudkan oleh peminat Salma, memang Erra tinggi dan cantik dari Salma, Salma berasal dari Sabah .

malam ini MIMPI buat peminat, mimpi ngeri pada yang kalah, mimpi indah pada yang menang.

pertama kali gua layan mentor, niat gua untuk menontonnya adalah secara tiba tiba, bukan sesiapa yang mengajak. gua tak pandai nak bercakap pasal bakat, tapi tadi setiap kali gua dengar suara Salma menjerit jerit, pasti setiap bulu bulu yang berada atas badan gua benar benar mengigil kerna lunakan suara Salma yang mantap.

Syabas Salma, Engkau layak !

3 comments:

The ModERnMoZaRT said...

yeah borneo!

sekamar rindu said...

tahniah pada dia...memang dia layak..

Hans said...

aku pun suka Salma menang
yehaaaaaaaaaaaaa