Thursday, May 12, 2011

Peace and Harmony - Aziz Harun


Peace and Harmony, lagu yang dicipta sendiri oleh brader Harun Aziz nih, sungguh talent dan talent, well ini semua di Brunei. kalau di Malaysia trend ini jarang dilihat dekat bebudak sebaya dia., kalau ada pun mereka hanya mampu cover lagu lagu orang aje, suatu yang gua lihat tidak sihat untuk bebudak di Malaysia sekarang. gua tak salah kan trend dunia sekarang, cover lagu artist lain die pula lagi famous dari artist tuh.

Gua tahu tahu Brader Harun Aziz nih, baru aje berusia 12 tahun, adalah juara BINTANG KECIL di Brunei. gua dah pun go on through kebanyakkan lagu lagu die di Youtube. serius dia bawak lagu lagu yang die cover, dengan cara nya yang tersendiri, sungguh sedap, gua mengaku gua dah mula jatuh hati dekat suara Brader Harun Aziz nih. semoga brader Harun Aziz punyai masa depan yang cerah !

p/s : pada bebudak Malaysia yang nak jadi macam YUNA sekalipun, cuba cuba lah buat lagu sendiri, kalau cover lagu orang je , gua takut lu sekejap je jadi ala ala YUNA.

2 comments:

Senorita Nadira said...

gila lah sedap sore dia! mantap2

PinQib said...

tskk... gifted