Tuesday, May 24, 2011

Lawak Amir lawak genius


Syukur si Amir dah pun keluar dari pertandingan Maharajalawak, bukan sebab dia orang Kelantan tapi sebab lawak die memang bapak tak lawak, ye gua kejam ! dan sebab utamanya ialah gua tahu kumpulan R2 lah yang akan menggantikan Amir untuk maharajalawak masuk. serius masa R2 keluar dulu, gua ingat si Amir yang keluar dahulu, tapi tidak Astro tetap juga mengekalkan Amir hingga ke minggu ke 7. nasib baik lah ada undi masuk untuk maharajalawak, dapatlah R2 buktikan yang mereka sebenarnya lagi hebat dari Amir. goodluck R2.

kenapa lawak amir Genius ?

lawak amir sebenarnya bukan untuk golongan golongan macam kita kita nih yang hanya lihat lawak die secara pertama kali atau live ? tapi lawak die hanya untuk orang orang yang dah pun lihat lawak dia tapi lepas tuh cerita dekat sesiapa yang dia mahu kan sebab nak lepaskan geram lihat lawak si Amir tadi. CONFIRM gua cakap, lepas je dengar pencerita lawak Amir tuh, mereka semua sesama gelak terbahak bahak sebab bila lihat respon dari pencerita lawak Amir nih. genius tak genius lah lawak amir nih. maaf amir, lawak mu betul betul menjadi buat gua terbahak bahak la. siapa ntah kata lawak amir tak menjadi ? sebab gua gelak je. HAHA

3 comments:

fatinazierah said...

genius amendenye k own..
kesian lagi ade la...org gelak kan die bkn gelakkan lawak die..

k_Own said...

tuh lahh genius nye si amir nih ten. hehehehehe..

Nor Suhaiza said...

lawak amir bosan..
ntah pape..
mmg ptot kuar...
~~~~K E J A M ~~~~~