Wednesday, April 6, 2011

Lady Day Ride 2011 UiTM !


LADY DAY RIDE 2011 ! aktiviti yang dianjurkan oleh kelab bermotorsikal di bawah naugan HEP UiTM, JATI RIDER TEAM atau lebih dikenali oleh ahli ahli kelab dengan nama JRT. objektif konvoi seperti yang diterangkan oleh presiden kelab JRT sendiri, ialah bagi membuka mata golongan perempuan bahawa konvoi bukan nya untuk golongan lelaki dan para mat rempit juga untuk membuka mata golongan ini bahawa konvoi bukan untuk bebudak jahat !! lebih kurang lah macam apa yang diterangkan presiden. hehe !

seperti yang dimaklumkan dekat poster yang gua serta kan diatas. gua sangat alu alu kan golongan wanita sertai aktiviti ini. jangan malu jangan segan, derma darah je kot, pada hujung minggu nih. mungkin dengan konvoi ini, kelab JRT akan mencatat sejarah nya yang tersendiri apabila dapat membawa ramai golongan wanita sertai konvoi bermotorsikal, konvoi ini gua cakap konvoi yang disertai oleh motorsikal berkuasa besar, dari pihak KAWASAKI sendiri. ingat senang senang ke motorsikal berkuasa tinggi nak join ha ?  thanks KAWASAKI..

gua kagum dengan kelab yang gua sendiri join, walaupun rata rata ahli nya masih baru dan baru, tapi dah pun menganjurkan 2 aktiviti tahunan yang besar. nih semua hasil daripada ahli ahli JRT yang berkomitmen !!

kini JRT muncul dengan aktiviti yang diberi nama LADY DAY RIDE 2011....

beberapa minggu yang lepas kelab ini dah pun menganjurkan aktiviti nya yang tersendiri AUTOSHOW  dengan kerjasama pihak NR uitm. gua  serius cakap gua geram dengan pihak NR yang langsung tak join bagi memeriahkan autoshow JRT nih, ye lahh gua datang datang je, khemah dah kosong, dulu cakap nak bawak bekalkan crowd yang ramai, setiap kolej satu bas, ntah apa yang tak puas hati dengan kelab JRT nih. gua tak heran, yang penting gua dengan JRT !

nak tahu lebih lanjut pasal brotherhood, hah senang je join kelab motor tak kira la kelab motor yang macam mana, senang senang je tahu ape itu brotherhood !

1 comment:

muniraksasa (; said...

gua cakap lu. gua kalo ada kat s.alam sekarang, gua paling eksaited nak join ni. pehh, gua2 bhaii. HAHA