Saturday, March 26, 2011

Bumi berehat !


Mari support bumi guys. gua sayang kan bumi, macam mane dengan korang. walaupun kita tak duduk di bumi selama nya, tapi alangkah nya kita turut sertai mencintai dan sayang akan ciptaan tuhan yang maha agung ini. bumi dah pun wujud lebih jutaan tahun lama nya, bagi gua kalau kita sendiri tak menjaga bumi ini, dalam erti kata lain, kita tak menjaga dan memelihara segala isi muka bumi yang kita sendiri sama sama hidup bersama  kita hidup bagai lupa siapa kah kita sebagai khalifah di bumi. dimanakah lagi tempat yang kita sepatutnya tinggal. lain dan tak bukan tentunya di bumi.

walaupun earth hours aktiviti yang di buat oleh WWF merupakan aktiviti tahunan, jangan lah sayang kan bumi hanya dalam berapa jam, tapi sayang kan bumi selama lama nya. hidup di bumi dengan menjaga dan memelihara.

jom support earth hours malam ini.. dari 8.30 malam hingga 9.30 malam.. senang je. tutup lampu dari detik waktu yang dijanjikan. senang tak senang jom sayangi bumi...

4 comments:

therosputih said...

tutup lampu start kul 8pm smpai pagi esok terus...heheheh

k_Own said...

hahaha. akak mmg style an..

puteraduyong said...

kesian kat bumi...banyak sangat si durjana...

shazika said...

da lama da bumi berehat..cepatlah update