Thursday, February 17, 2011

We're Soooo Arsenal !


Pada pagi yang hening begini, gua tak sangka yang gua dapat sangkalkan kata kata sinis orang yang Arsenal tak mampu menang berjumpa dengan BARCELONA. Barcelona antara team yang diketegorikan sebagai team yang cukup sifatnya. semua posisi mereka lengkap, sangat lengkap sehinggakan gua rasa sangat cuak untuk tonton aksi Arsenal vs Barcelona di kaca TV pada pagi ini. cuak bagi gua  ialah, gua cuak sangat nak lihat kalau kalau Arsenal kena buli macam last game ketika mereka bertemu Barca.

aksi yang gua rasa menarik tadi...

kalau gua tengok game tadi jadi tak senang duduk, asyik nak melompat lompat untuk meniru aksi aksi mereka di padang. paling gua geram sekali, setiap kali Arsenal nak passing dekat mate die, bebudak Barca slumber badak die aje intercept bola Arsenal. pastuh Barca buat style boring die, macam biasa Barca Killing The Game pihak lawan dengan mempamerkan passing yang menarik. tapi pedulik apa, bagi gua tadi, game Arsenal punyer lagi best dari Barca. thats a fact when gua sendiri pun tak percaya Arsenal pulak pandai killing the game BARCA. pehhhh.. team mana lagi boleh tiru aksi Arsenal semalam ? haram tak ada siapa yang  boleh...


gua nak sangat Arsenal menang game bertemu Barca nanti, gua nak ramai tahu Arsenal gua hebat...

Baru lahhh boleh gua ceria pada hari yang mendatang nanti. lepas nih gua harap sangat yang Arsenal gua kekalkan prestasi yang ada, jangan nanti tiba di Nou Camp bebudak Arsenal macam hilang tumpuan sebab cuak dengan stadium Barca yang boleh muat sampai 80 ribu orang berbanding Arsenal yang hanya boleh muat sampai 60 ribu orang sahaja atau cuak dengan sokongan yang padu dari penyokong penyokong fanatik Barca. kalau lahh gua nih orang orang yang kaya pendapatan nya dalam erti kata lain kalau gua nih merupakan anak menteri  akan gua sokong Arsenal dekat Nou Camp sendiri. sebab gua tahu feeling di dalam stadium lagi menarik dari apa yang gua selalu rasa dekat  TV.

p/s : fakta menarik hari ini Arsenal 2-1 Barcelona.... (sambil menyanyi lagu Arsenal !)

7 comments:

muzakkir said...

boo arsenall !!

::sayup sayup::

boooo
boooo
booo..

hahahaha

k_Own said...

hahaha...

Man U gua tungguuu....

biella93 said...

amboyyy , kemain lagi arsenal menang . ahahhahaha

yaya_flanella said...

kaki bola nih. hee

k_Own said...

jom awak !

k_Own said...

biella : mesti ah semangat !

k_Own said...

yaya : ye kaki bola ! yehaaa..