Thursday, February 3, 2011

tak cukup dengan SATU

entry post tidak kena mengena dengan tajuk ! 

Gua pun kekadang bosan juga dengan SB ( SAHABAT BLOGGER ). bukan apa kadang kadang mereka nih terlalu ramai lepak lepak dekat wall SB. mereka bukan buat apa apa pun, melainkan bersembang dan bersembang. so banyak post bebudak lain gua dah ketinggalan, langsung gua tak berpeluang nak BW sana sini. satu je gua nak cakap dekat budak SB, update lah blog tuh asyik lepak lepak je. 


bukan salah admin ye, salah bebudak tuh.

tapi gua tetap respek sama SB sebab SB lah satu satu nye medium untuk gua nak berkembang, gua nak merangkak, tempat gua nak kenal blog feymes, semua tuh penangan dari SB sendiri. kadang kadang benda benda yang macam gini juga ada limit gak ? so gua pun  dah bosan, then kita kita nih yang bosan mesti nak cuba benda baru kan ? so mehh main main klik sini : Adam Haiqal


Gua pun agak tertarik dengan gaya pemikiran si Adam Haiqal, die buat ala ala SB juga. tapi sebab gua nak menambahkan lagi networking gua dekat dunia blog nih. lagi pun gua mana cukup dengan satu, tak berkembang lah gua kan ? dengan semena mena nya gua pun join. nanti die akan papar kan blog korang dekat SINI. jomm !

tapi syarat syarat nya die nak yang aktif ? gua nih aktif ehh, tak pe gua pelan pelan lah nak kasi aktif. HAHA.

16 comments:

wanie, said...

haha , tula , bosan dgn SB , tu psl takk aktif dgn SB tu

♥ adlin roshaida ♥ said...

well done k_own ;D

syafeeqa said...

gua pun samaa.

kadang2 mereka tak layan wa kat sana.
perhhh perhhh. sentap weyhhh.

tau lah gua blogger cikai. sampai hati mereka semua ituu melalukan sebegini kat wa.

waaa.waaaa. (sory annoying)


kita sama sama lah hadap notification wokehhh.

peace witou war. if war...?
ermm. entahlahhhh.

Cik NurulZaty said...

igtkan tak cukup awek satu..hee~~


:)

btw, btol kate awk.
sometime SB annoying sbb ramai sgt "menggedik" di situ..( maaf terdirect)

:)

keep blogging my dear!
truskan impian anda utk tahun ni..
1000 follower! hehe

R-Piz said...

SETUJU sangat2!!!
Kadang2 tu semak je tinggalkan komen kat SB, tp x tgk pn blog org.. huh!
Apa jenis ahli derrrr~

Piasara said...

Kamu pun tak puas hati ngan SB ker?Akak pun dah malas nak pi sana menggedik cam kata cik zaty kamu tu.
apapun kalau kamu buat apa2 yg bab2 nak mengfemeskan blog tu...masuk2 kan la link blog akak sama nooo..bunyi cam gedik ka ayat ni?..ish2..astaghfirullah..

k_Own said...

wanie : hehehe, SB just tempat letak name blog je.. hehe

k_Own said...

adlin : hehe thanks !

Adam Haiqal said...

salam
adam dah masukkan link blog awak dkt blog adam.thnx sbb buat entry psl ni..:)

xpe2..blogwalkng pelan2..:)

mira_nas said...

huhu..susah aaa camni.. aku ada hari hilangkan diri sbb bz

Ifti Larina said...

err err terasa i youu .. haha
tapi bg kite best. sbb dorang sume sporting and peramah. err pada pandangan mata kepala sendiri la :)

Ifti Larina said...
This comment has been removed by the author.
Ifti Larina said...
This comment has been removed by the author.
Fatin Aliyya said...

taw xpa, kdg2 Sb ni wat ak penin ja.huhu.tp page adam haiqal tue cmbest jek.nk usha lah.neway tq k own :)

p/S; hati2 taw zaty dh jeles dia ingt ko nk psg awek laen.haha

yoi said...

sb. xlarat nak masuk situ. penin kepala. mase dlu2 zaman group membe ratus2 boleh la lg melawat.

adlin roshaida said...

jom usha port blogger pulak okay ? :D