Wednesday, February 16, 2011

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS


Sudah lama gua tak sertai segmen Abang Ben kan ? bukan gua sombong atau merajuk dekat Abang Ben. tapi masa untuk gua nak menghadap blog gua sendiri sangat sangat lah terhad. maklum lah gua nih masih student, dan perlu kan masa yang mencukupi untuk gua betul betul  rasa hebat dalam suatu subjek tuh.  tetapi masih gua gemari untuk menulis blog jikalau ada masa terluang. bukan senang nak cari masa masa terluang.

Akhirnya gua join juga segmen bersama Abang Ben, segmen SAYA PUNYAI 100-500 FOLLOWER ! gua join satu pun sebab gua rasa gua perlu. lagipun segmen Abang Ben rata ratanya TER sangat lah senang dilakukan. mudah tak mudah lah, sebab segmen Abang Ben nih, korang just perlu letak kan header ABANG BEN dekat entry korang pastuh tulis lah sikit pasal segmen nih. 

korang nak juga merasa pengalaman ini meh tekan link yang gua kasi nih : ABANG BEN

6 comments:

Khairi said...

blogwalking dr ben's blog :)

insyaAllah nnt kejap je naik followers tu :)

hepi blogging!

k_Own said...

khairi : thanks bro !

shazika said...

k-own, btol ke ben tu adk beradik awal shaari?

Hazmin said...

hye
salam perkenalan dari Hazmin
saya blogger baru nak belajar
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

Maria James said...

follower ke 332. :)

selamat berblog!

http://officiallyours.blogspot.com/2011/02/saya-punyai-100-500-followers.html

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
eh bergurau;p
slm perkenalan,
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2