Wednesday, February 2, 2011

Gun Gun Gunners !


apa hal loo jelir jelir lidah Arshavin. HAHA ! tak apa nasib baik loo ada bagi Arsenal menang pada pagi yang indah nih, tak de lah pagi pagi muka gua buat buat bengis je. tahu tak gua menanti dengan sabar nak tengok live game Arsenal vs Everton, jangan lahh nak buat gua macam nih. tak sayang gua ke Arsenal, nasib baik loo menang. kalau tak ? tak pasal pasal member gua pergi serang wall FB gua guna bazooka ? macam mana gua nak menyelamatkan diri gua nih. jangan buat cuak boleh dak ? 

gua tak tahu macam mana nak ucap terima kasih dekat loo Arshavin. "Bolʹshoe spasibo" nih bahasa loo bahasa Russia, jangan buat buat tak paham, gua tahu loo orang sana. 

serius gua happy nak mampus ini pagi sebab loo masuk Arsenal berubah serta merta. minit ke 62, loo tukar dengan Rosicky yang tetiba tak menjadi pagi nih. then loo budak muka jambu menjaringkan gol yang agak menarik pada minit ke 70. serius gua happy gilaaa. kalau tak ada gol loo, mungkin tak ada gol kemenangan koscielny. 

akhirnya Arsenal menang dengan Everton 2-1...

dengan kemengan nih, gua tak kan senang senang nak bagi Manchester United melebarkan jarak dengan team kesayangan gua nih. 5 mata jarak bukan jauh benor pun ye dak brader MUZ ?? Manchester United, gua tak sabar tunggu team loo masuk Emirates nanti, pertemuan kedua pasti ada perbezaan yang ketara. ayat mudah, team gua Arsenal dah Prepare nak lawan MANCHESTER !  

game game yang berlangsung pagi tadi...

 England - Premier League
February 1 
 FTArsenal2 - 1Everton
 FTSunderland2 - 4Chelsea
 FTManchester U.3 - 1Aston Villa
 FTWest Bromwich A.2 - 2Wigan Athletic


p/s : maaf ye kalau kalau terdapat kekasaran bahasa, happy sangat pagi nih ! Arsenal menang kot.....

12 comments:

muzakkir said...

hahahahaha..

gua tgk lu kecikbesarkecikbesarkecikbesar ja brader..

lu pny konfiden tu tggi sgt la

therosputih said...

tak minat bola...tatau nak komen ape...

azureen yazid said...

hehe..
arsenal mmg best

Cik NurulZaty said...

go go arsenal..

wee~

so awk kna syg baju merah sy bagi tu kan~~

^_^

♥ adlin roshaida ♥ said...

i minat chelsea , hehe ;D done follow you ;)

Kembang Perawan 3288 said...

x minat bola.xleh nk komen apa. T__T

k_Own said...

muz : mana tinggi pun. y penting gue tak saba saba nih ! haha

k_Own said...

kak ros : hehehe. bola for man je ke ?

k_Own said...

azureen : ye bola sangat best ! haah

k_Own said...

cik zaty : i love u more ? hehehe

k_Own said...

adlin : booo chelsea.. haha

k_Own said...

kembang : hehehee..