Tuesday, February 15, 2011

Gathering dengan Sahabat Blogger !

Admin admin Sahabat Blogger seperti biasa, mereka sedaya upaya nak buat gather ramai ramai untuk bebudak yang ada blog, sinonim dengan nama group diberi "Sahabat Blogger". Gua juga turut tidak ketinggalan dijemput hadir ke gather yang dianjurkan. Gathering ini lebih merujuk kepada sesi berkenalan bersama sama bagi mengukuhkan ukhwah antara blogger blogger ini, tak kira lah anda anda nih blogger baru atau lama tiada perbezaan sama sekali dan gua mengaku "gua masih hingusan dalam arena yang gua sertai ini"
********************
tapi gua betul betul jahat pada admin, selama gua di jemput ke event  FB itu oleh saudari ATIQ SALLEH admin Sahabat Blogger, tak pernah pula gua teringin nak menekan button no, yes dan maybe, tetapi untuk menyatakan kesudian gua nak hadir ke gathering tuh gua buat buat tak tahu pasal event tuh. sampai lah ke hari kejadian, gua bertalu talu di ajak untuk ke gather tersebut. akhirnya gua terima juga pujukan dari mereka. bukan gua dipujuk baru gua nak hadir ke gather tersebut, tapi gua bagai kan kucing yang malu malu. diajak betul betul baru gua ada terdetik nak join. maaf Atiq !

malang nye, gua tak sempat pun nak hadir ke gather tuh awal. disebab terdapat beberapa masalah yang gua tak dapat elakkan. rasa menyesal pun ada. Pohon SEMAAF-MAAF nye dari gua ye ATIQ SALLEH dan ELIS WANIE. mereka berdua yang mengajak gua ke gather tersebut. malangnya gua hampakan mereka, sebab gua datang TERsangat lah lambat ke gather tersebut.  diceritakan waktu perjalanan ke seksyen 13 gua dapat mesej dari WANIE yang dia kata gua tipu dia pasal  kehadiran gua ke gather tuh. gua tak tipu wanie. tengok gua datang kan ? orang yang pertama gua tegur WANIE sendiri kot. maaf sekali lagi sebab gua melambat lambatkan diri gua tadi !

Setiba nya gua di Seksyen 13, gua betul betul jadi janggal. janggal se janggal janggal nye. tapi gua kuat kan juga konfiden diri gua untuk pergi ke crowd yang rata rata nya merupakan ahli Sahabat Blogger. gua dapat lah RASA bersalam salaman dengan beberapa blogger yang feymes rata rata nya. gua rasa tak de perbandingan pun di situ feymes ke tidak ? ramah tak ramah je. kalau gua pula jenis tak ramah, itu yang duduk belakang belakang buat gathering yang lain pula, gua asyik bersembang dengan kawan kawan yang teman gua aje. sempat juga gua pergi melambai lambai kan tangan dekat Atiq, walaupun Atiq ketika itu beriya iya bersiap nak pergi main wall climbing....


yang paling penting sekali gua dapat hadir jemputan orang walaupun gua lambat berjam jam. hadir tetap hadir ! gua enjoy dengan korang semua yang hadir.
********************

p/s : lepas nih nak buat apa lagi Atiq ? gua cadangkan jom buat pertandingan futsal pula bagi piala rebutan Sahabat Blogger gua nak tunjuk skill gua yang dah luput nih..HAHAHAHA !!

22 comments:

forever love said...

huhu...taw pun takot..hihi...

futsal.?xreti main la..hehe...

nty dipikirkan apa lg aktiviti lain yg best kn..hehe

ain revival said...
This comment has been removed by the author.
ain revival said...

terbaekk ah~hehe

ain revival said...

terbaekk ah~hehe

yaya_flanella said...

ah sudahlah. >.<

EmanCloud said...

ok time ni aku snap pic >.<

yoi said...

futsal piala rebutan? erk.
baik buat rugby touch fotie je. skill ko dah karat x? :P

Hanim Mahali said...

tak perasan pun yang ne tadi... tak dapat nak kenal kenal...

tia said...

tia pon pegi lmbt jugak, paling best flying foxxx! ;))

forever love said...

nty pm atq erk url post nie..kt fb taw

aliaa farhana said...

hahaha...naseb atiq ngn wanie ta majuk...jeles ny kat korg2 yg dpt pegi...huhu

k_Own said...

Atiq : mahu tak takut. hehe

k_Own said...

ain : terbaik ? hehehe

k_Own said...

yaya : sudah lah ? hahaha...

k_Own said...

eman : serius nih gamba style.. hehe

k_Own said...

yoi : skill rugby gua tak pernah karah. jonnah lomu kot ! hehehe

k_Own said...

hanim : tak perasan ehh ? bese lah low profile punyer olang ! hehehe

k_Own said...

tia : hai ! pehh ni olang sangat lahh bersemangat !

k_Own said...

atiq : im done.. yehaaaa..

k_Own said...

alia : jeles ehh ? ha laaa jgn ah jeles.. bese ah tuh kan. hehehe

shazika said...

weewiiitt...
k-own taff join gathering. aku x penah pon gi. weh, nnt kim slm la kat blogger2 yg ang jmpa. pomot la sket blog aku nih..huhuhu..

taufiq helios said...

nanti ada gath jgn malu2 datang lagi yek :)