Sunday, January 2, 2011

Thanks cik Sri !


Yeayyyy ! sempena Tahun Baru nih, aku dapat hadiah dari cik Sri ! dia buat apa je pun ? ouhhh cuba korang lihat betul betul apa yang dah berubah dekat blog nih ?! tak sangka cik Sri buat blog aku jadi macam nih. Sangat-sangat nice beb !! sebenarnya cik Sri ada buat business buat template untuk kasi blog korang lawa, menarik, MACHO, nice dan fit well enough duhh ! thanks cik Sri .

Then, perkhidmatan dia nih aku tak bayar ?

hoho jahat gila beb tak bayar ! bukan sebab apa, cik Sri nihh kawan kepada cik Zaty. Then selama nih, aku always guna kan cik Zaty nih sebagai juru solek blog nih. Ye lahhh, aku pun still baru lagi dalam dunia blog, sebab malas nak belajar aku suruh cik Zaty lawa-lawa kan blog nih. Thanks cik Zaty ! dari situ lah cik Zaty ingin mendapat perkhidmatan cik Sri.  Cuba lihat perubahan blog cik Zaty apabila mengguna kan perkhidmatan cik Sri nih : http://entityzealyz.blogspot.com/2010/11/sejarah-header-blog.html  perubahan yang sangat drastik guys ! Nak suruh aku sendiri lawa kan blog nih ??


Sentuhan cik Sri !

Dia nih kalau ber artwork die nice je. Serius aku cakap beb lawoooo! kalau korang tak percaya try lah pergi ke blog die. Dah banyak sentuhan-sentuhan menarik die dah buat pada blog-blog  orang lain. Aku suka artwork die nih dekat bahagian header, style beb ! aku tengok cik Zaty punya aku terus jeles ! hai cik Zaty jangan marah ye sebab saya tahu awak tengah jeles-jeles gila kan ?! dengar dari cik Zaty cakap, cik Sri nih sanggup godek-godek blog aku sampai ke lewat pagi, terharu plak aku. Even aku langsung tak kena kan bayaran apa apa, tapi die buat sangat lah kemas, serius shit aku suka style die kerja. Bersungguh-sungguh dan teliti itu yang aku puji kat cik Sri nih.

Thanks cik Sri sebab buat blog nih nampak macam elegan, menarik dan cute jek !

p/s : kalau korang nak cik Sri nih buat design blog korang try contact die ok, jangan risau die dont bite bite punyerrr !

6 comments:

therosputih said...

cantik2...zaty pun penah story psl cik sri nih...segan lah nak baik2 ngan dia...

k_Own said...

ha laaa kak ros, jgn risaw lahh. sy y laki pun die ok je godek2 blog nih, nih kan akak gn die. mesti ok pnye. try lahh...

Nurul Zaty said...

hahaha..
ok. cik srii akan mengembang nanti..

^_^

Nurul Zaty said...

eh eh..ne ada die wat percuma percuma..haha

kt u n i specel..sbb tu dpt free..

yg len nak..sile2 byar..hehehe

muzakkir said...

i po nak gak weiii... free la.. free la.. free la.. plis2

Nurul Zaty said...

muzakir , kalo ang nak free. cube gi ngorat cik srii tu dulu..haha