Sunday, January 30, 2011

" Chris Medina "


Chris Medina nih memang baik ! kalau setiap laki laki di dunia macam die nih, serius gua boleh bayang kan yang semua laki laki tak akan bercerai langsung dengan isteri die. tak percaya ? pergi layan vid nih dan korang boleh tengok macam mana die nih mampu sayang dekat Isteri die even Isteri die cacat die tetap bersama, mulia tak mulia die nih ?  dan kalau gua pun jadi macam laki nih, gua rasa gua memang tak kan tinggal kan cik Zaty langsung ! 

American Idol ke 10 nih pasti best bila kehadiran Chris Medina dan beberapa juri baru di pentas Idol nanti. sejak bila ntah gua layan American Idol nih ? HAHA. best tak best Chris Medina nih, bila die boleh bawak lagu break even by TheScript secara PERFECTO ! para juri pun teruja dengan nyanyian die nih. gua pun naik meremang bila die nyanyi dekat bahagian Chorus tuh. si J. Lo pun meremang beb bila dengar nyanyian die nih, malah si Steven Tyler ahli kumpulan Aerosmith pun turut teruja dekat Chris Medina nih. gua pun nyaris-nyaris pengsan dengar suara die ! 

maaf ya gua tak post lagu Maher Zain versi Bahasa Melayu, sebab gua sendiri pun tak teruja yang die boleh nyanyi lagu tuh versi Bahasa Melayu. sebab gua pun tak hairan kot ? yang Bahasa Melayu nih memang senang nak belajar dan faham. apa yang gua nak heran kan ? tapi bagus juga lah yang si Maher Zain nih mampu mempromosikan Bahasa Melayu, sekali lagi bukan Bahasa Indonesia ye. bagus si Maher Zain !

14 comments:

therosputih said...

dgr cite hang eksidente dek non...hope getting better...

Piasara said...

the video..buat akak nangis lah..
tq sbb share,kalau tak akk pun tak kenal sapa chris medina..

k_Own said...

ye kak ros hehe....

k_Own said...

kak pia : sy boring cari la vid y ada. hehe

Nabila Nadzeri said...

omg, sweetnya dia!
:)

k_Own said...

nab : die mmg sweet kan ?

Syukri Mohtar said...

hm.hope she getting better..sedap suare..

masshie mastura said...

ahaaaaaaaa sgt terharu kan.
masshie tgk kt tv dua kali taww cz ase trharu sgt.

Cik NurulZaty said...

sayang..
maaf lambat komen,

baru tengok video ni lepas 2 kali awak paksa saya kn..hehe

ok. saya dah paham maksud awk..
:)

terharu kan ada lelaki yang sangat loyal dan baik macam die.

tapi sy tetap rasa bertuah dpt knal dengan lelaki macam awak, Ikhwanku~ :) u are alredy good for me kn..

sayang awk.

k_Own said...

syukri : ye ye harap harap macam tuh lahh. eheee...

k_Own said...

mashie : ouhhh u de channel MTV eh ? sy tak de ah mashie. nk juga follow american idol nih. ehehe..

k_Own said...

cik zaty : ehehehe... u komen panjang betul eh ?

ye sy paham apa y awak cube sampaikan ok !

Cik NurulZaty said...

haha
terpanjang lak kn komen tu..
ye la..cover la..i komen lambt sgt kn..hee

Kembang Perawan 3288 said...

best sgt vdeo ni!!!! best gile. sian kat GF dia T__T