Monday, January 24, 2011

AKU , BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA

kasihan dengan nasib dua brader nih, aku jua turut merasa keperitan die. perit perit memandang mereka, mereka lagi merasa keperitan tuh. dengan serta merta nya aku nak join segmen bersama Abang Ben. segmen untuk bersama beramal bagi meringan kan beban yang menimpa mereka.

marilah kita membantu kedua dua berader nih. cerita lebih lanjut sila klik pada nama mereka. serius sadis sejak sejak akhir nih, apabila terpampang berita tentang apa yang menimpa terhadap kedua dua brader nih. cuba kita bayangkan, bila benda macam nih terjadi dekat ahli keluarga kita ? tentu kita serta merta nak tolong bagi mengurang kesakitan yang menimpa mereka. dan apasalah nya kita sebagai komuniti dalam bermasyarakat juga turut serta dalam membantu brader brader nih. korang tak rasa perit dan sadis ke bila lihat gambar gambar di bawah ! sedih dan rasa kesian sangat. marilah kengkawan. kita bantu ringankan beban mereka. kalau pada yang tiada wang, kita boleh juga mendoakan kesejahteraan mereka. asal kan kita ikhlas membantu. aku jua begitu.

pada yang nak membantu boleh bersama dengan kakak elee mardiana untuk membantu kedua kedua brader nih serta sila klik laman ini : eleemardiana.blogspot 

18 comments:

therosputih said...

semoga usaha murni ni mendapat sambutan...dapat ringankan beban mereka yang memerlukan...

niesz said...

eee..sakit nye tgk..niesz doakan yg terbaik tuk dorg..hope segmen ni dpt tarik rmai org tuk mebntu..

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

aduhhhh sakitnya tgk...hurmm ;(

shazika said...

takuuuttt...knp ni ngan dorg ni?

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

semoga beliau cepat sembuh dan banyak yg membantu.

© Elee Mardiana said...

Terima kasih, k_Own. Allah saja yang dapat membalas jasa adik ni.

k_Own said...

kak ros : yeppp usaha nih sedang di jalan kan. hehehe

k_Own said...

niez : betul betul tuhh. sy pun sokong je pada yang membantu. huhuu

k_Own said...

cik yuyu : hehehe. bese ah tuhh..

biella93 said...

kesian dia . moga ade yg sudi nak bntu dia

k_Own said...

azie : ang tgk lah berita pasal dieorang nih... huhuu

k_Own said...

fifie : ye ye... harap harap ramai y mebantu..

k_Own said...

kak eleee : thanks, sy sentiasa sokong usaha murni akak..

k_Own said...

biella : apa lagi jom lah membantu mereka..

ZACK ENTRY said...

terasa sakit apabila melihatnya..

PinQib said...

kesian dia kena potong kakiii

|How to have a MIXED baby?|

hans said...

kesian weih
ngeri aku tgok kesan renjatan elektrik yg dia kena
haih
minta2 dia cepat sembuh dan ramai yg sudi membantu
amin

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

ayienchan said...

simpati dengn dia :(