Wednesday, December 1, 2010

Cuakk !


                                           benda alahh nih lah yang buat aku cuak !

“Huh ? dh nk keluar 10 aribulan nih ? serious ?! ouhhh NO, kenapa mesti ada result ? tidakkkkk !”

“APA result dah nak keluar ? cepat cepat p solat hajat”

“cuakk duhhh, takut sangat”

“ouhh nevermind, result aku ok aje kot ? hahaha”

“doa kan aku, result nak keluar dah”

Kadang kadang itu lah QUOTE yang  sering dikeluarkan oleh student sendiri, emmm termasuk aku juga. Risau juga sebenarnya nak menunggu result tuh. Result oh result, hope aku tak ada repeat, CGPA aku masih maintain 3.00 doakan aku ye kawan kawan.

Result yang bakal keluar nih especially untuk budak budak UiTM semua, Good luck untuk semua ! korang jangan lahh tension tension ye ? sebab pasti server UiTM akan lembab selembab nye. Ntah tahun bila punya server dieorang pakai ntah ? bukan nak mengutuk, tapi realiti nye tiap tiap tahun macam tuhh lahh. Time nak daftar KOS pun sama juga ? ohh ye lahhh, student UiTM berpuluh ribu kan ? heyy come on lahh, sampai bila alasan itu je nak guna, realiti nya sekarang student UiTM makin bertambah, prestasi kerja masih low class. Oppps terEMO pulak ! haha. Ok ok lupa kan benda alahh nih, cakap pun tak guna, still macam tuhh je ! hehe

Back to our point, aku harap harap result aku better, dan dapat membanggakan kedua dua iba bapa aku yang sering memberi semangat untuk meneruskan study, tanpa dieorang siapa lah aku ? pada kawan kawan yang di luar sana pun sama juga, GOOD LUCK ! kalau repeat ke apa ? tak bermakna korang akan repeat buat selama nye. Sama juga dengan aku. Chill babehhh !

GOOD LUCK to ALL student UiTM ! ! ! ! !

1 comment:

masshie mastura said...

eleh bdk nie ebat.
xpayah worry pnye hehe.