Tuesday, December 21, 2010

HI im MESSI

style macam aku je tendang ! 


Yezzaa malam nih aku akan bertindak sebagai pemain yang tersohor macam orang atas nih, sebabnya aku diajak oleh member aku untuk main-main futsal. arituh dieorang dah ajak aku main, puji beb dieorang kat aku style main, kejar bola je kerjanya. haha ehh kejar-kejar juga beb ! skor kot dua tiga biji. then kenapa tiba-tiba ko cakap ko nih macam MESSI pulak ? bukan apa, aku minat style die nih main, even die nih cacat ! eh korang tak tahu ke yang MESSI nih memang cacat pun. die kekurangan hormone untuk nak tinggi,

 Thats why die sekarang tak tinggi-tinggi lagi. then untuk die tak terbantut, family die bagi die ubat hormon supaya die boleh membesar macam kanak-kanak yang lain, apakan daya, family die nih miskin then terstop lah nak beli ubat hormon tuh, dats why lah die nih tak tinggi-tinggi. tapi kan bagus juga aku rasa si MESSI nih tak tinggi korang tengok die main pun dah tahu kan ? sebab die rendah lah die boleh menyelit-nyelit dari pihak lawan die ! best ouhh tengok die nih main.

Die nih rendah, tapi ada tak orang ASIA macam ini ?

Kan bagus orang asia pun macam die, kenapa yang die nih rendah macam orang ASIA juga kan ? tapi kan die mampu menjadi player tersohor. tuh yang aku pelik ? kenapa orang ASIA yang rendah-rendah sama tinggi macam MESSI nihh tapi still tak mampu jadi macam die kan. tak apa suatu hari nanti kita akan lihat ada juga lahh pemain dari ASIA yang tersohor macam MESSI nih, silap-silap MALAYSIA sendiri ada player macam tuh ? kita mana tahu next 10 years kan ? kita tunggu dan lihat aje lahh. Sebab sekarang nih, dah banyak akademi-akademi bola sepak Malaysia ditubuhkan untuk budak-budak kan ? then, dah ada orang Malaysia yang mampu buat orang putih ternganga kot ? percaya tak percaya korang usha aje laaahhh video kat bawah nih. nama dia Wan Kuzain, budak-budak lagi tuhh, umur die baru je 12 tahun. ok layan lah dulu !


then see, korang tentu macam terkejut kan ? ye betul yang die nih orang Melayu yang main di luar negara. Tengok kulit di pun dah macam orang Melayu kan ? ok lah time futsal ! hehe

6 comments:

mohamad muzaKKir said...

conclusion:

k-orn = messi = cacat!

hahahahaha
gua mlawak mlawak saja.

Nurul Zaty said...
This comment has been removed by the author.
mohamad muzaKKir said...

hahahahaha!
gila sweet aa bdk bdk nih!

meeeowwwwww...!

hahaha

Nurul Zaty said...
This comment has been removed by the author.
k_Own said...

muzz : haha well ! x pe muz messi je cacat, jangan ah kt aku. hehe

k_Own said...

eh eh eh ! mesti lah lagi smgt, tapi x dpt2 lg ah awk. may be kn ? sy rasa ujan nih. tuh y pos malas gile nk buat kerja kot ? haha